>Mim

>Bana gönderilen ödül ve mimin üzerinden epeyce geçtikten sonra ancak yayımladığım için sevgili arkadaşlarımdan öncelikle özür diliyor, sonra da nezaketlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Sevgili snmzmutfak  ve sehvalozel tarafından verilen ödülüm 



Sevgili sehvalozelin Mim soru ve cevaplarına gelince;




1.Kaç yaşındasınız?
-1958  doğumluyum.




2.İsminizin son harfi ne?
-L


                                                     

3.En sevdiğiniz renk?
-Yeşilin her tonu

                                                                       
4.Kilonuz kaç?
-55 kiloyum.

5.Boyunuz kaç
    -1.60
6.Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
-5 kardeşiz ve 1 .çocuk  benim.

7.En sevdiğiniz şarkı?
 -Cennet ,Hatırla sevgilinin tüm müzikleri
8.Siz sarışın mı esmermisin?
  -Kumralım


9.Sigara kullanıyor musunuz?
 -Hayır, hayatımda hiç içmedim  
10.Alkol?
Kullanmıyorum.

                                                   


11.Çayı fincanda mı içersiniz bardaktamı?
-Kulplu ve büyük bardakta.

Bir Cevap Yazın

