>Hastayım…

>


Pazartesi postumu yayımladığımda üstümde bir kırgınlık vardı. Hasta olmamak için ne kadar ot ve meyve çayı varsa içtim ama başaramadım. Hastalıkla yaptığım bilek güreşinde ben yenildim. Tek kelimeyle ters köşeye yattım.  Boğazım kat kat olmuş fena ağrıyor. Kafamın içinde anlamsız müzikler. Daha çok tam tamlara benziyor.

Tek güzel yanı, küçük çocuğum yok ve ben hiç vicdan azabı çekmeden yatabiliyorum.

En kısa zamanda iyileşerek aranıza geri dönmek dileğiyle,

Sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

