>Browni kek

>

Bir çok kişinin aksine pazartesi gününü çok seviyorum. Bana sanki yeni hafta hep yen,ilikler, güzellikler getirir gibi gelir. Sorunlarımı diğer hafta da bıraktığıma ya da
çözdüğüme inanırım.

Çok sevdiğimiz blog arkadaşımız, dostumuz birdutmasali
 ‘nın
blogunda oluşan sorunun da hallolacağına yürekten inanıyorum. En güzeli yorumlara baktığımda tüm arkadaşların sorunu çözmek için nasıl gayret sarf ettiklerini görmek.
Sevginin, dostluğun, arkadaşlığın güzelliği galiba burada. Hüzünde, neşe de hep beraber olmakta.
Ben masalımın devam etmesini ve bu soruna benim tatlı nunumun muhakkak bir çözüm bulacağını biliyorum.
Haftaya tatlıyla başlamak istiyorum.
Ailece çikolatalı, kakaolu tatların canavarı olarak lezzettabagi ‘nın blogundan tarifini alarak yaptığım bu keke bayıldık. Arkadaşıma çok teşekkür ediyorum ve annesine en kısa zamanda şifa diliyorum.
 Bugün kızkardeşimin doğum günü. Akşam hep beraber olacağız ama yine de buradan iyi ki doğdun, doğum günün kutlu olsun diyorum.

Malzemeler

1 su bardağı hindistancevizi
3 adet yumurta
3 su bardağı un
2 su bardağı şeker + 2 parmak  şeker
Bir tutam tuz
1 kahve fincanı sıvıyağ
1 su bardağı  ılık süt
1 tatlı kaşığı dolusu karbonat
3 yemek kaşığı kakao
Bolca ceviz
Bir tutam sevgi
Üzerine
1 su bardağı süt
Yapılışı
Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın.
Sıvıyağ, sütü ekleyin ve çırpın.
Hindistan cevizini  ve cevizi de ekleyin, çırpın.
Elenmiş un, karbonat, tuzu da ekleyin, çırpın.
Yağlanmış un ya da toz şeker serpilmiş dikdörtgen borcama karışımı boşaltın.
(Daha küçük bir kalıpta yapmak isterseniz malzemelerin yarısını kullanın.Fazla gelebilir. Ölçüler borcama göre.)
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Kürdanı ortasına batırın ve temiz çıkıyorsa pişmiş demektir.
On dakika soğumasını bekleyi.
Karelere kesin ve üzerine bir su bardağı sütü her tarafına gelecek şekilde dökün.
Biz çikolata sosunu çok sevdiğimiz için üzerine hazır çikolata sosu döktüm.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

