>Merhabalar

>

Çok uzun bir aradan sonra yine sizlerle beraberim.

Öncelikle, yaptıklarımı anlatmak istiyorum. Kızım ve eşimle yaptığım tatile, daha sonra büyük kızım da katıldı. Yeğenlerim, annemler,biz çok güzel günler geçirdik.

Giderken dediğim gibi hem dinlenmek hem de kendimle olmak çok istiyordum. Bunu başardım.

Ruhuma öylesine iyi geldi ki.

Ramazan için döndüğümüzde küçük kızımın ameliyat olması gerekti ve koşuşturma başladı. Hem Ramazan hem kızıma gerekli özeni göstermek isterken zaman hızla geçti. Çok şükür sorun çözümlendi derken, bu sefer benim gözümden ameliyat olmam gerekti. Bu seferde onunla ilgilendik.

Bu arada kızım okuluna başlamak üzere 26 Eylül de Kastamonu’ya gitti. Üç aydır birbirimizle öyle iç içeydik ki, gitmesi çok zor geldi. Ama sonuçta geleceği için gerekli bir şey. Üstelik kızım Kastamonu’yu ve arkadaşlarını çok seviyor. O mutlu olunca benim üzgün olmam mümkün mü?

Bu üç aya, tatil,Ramazan, bayram, ameliyatları ,doğum günümü ve evlilik yıldönümümü sığdırdım.

Yokluğumda beni merak eden tüm dostlarıma buradan sevgilerimi gönderiyorum. Yeniden sizlerle olmayı çok özlemişim.

Sık sık görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

