>Çikolatalı kurabiye

>

Güneşli ama serin bir Ankara ‘dan tüm sevdiklerime neşe ve sağlık diliyorum.
Sevgili Petunyalarım‘ ın çikolatalı kurabiyesini denediğim zamandan beri severek yapıyorum.
Kızlarım da yeğenlerim de çok sevdi. Çok lezzetli bir tadı var. Buzluktan çıkarıldığında da belli bir süre sonra yeni yapılmış gibi oluyor.
Arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.
Tarifi “60.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ’NE ” ev sahipliği yapan
gelibolu17 ye gönderiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
50 gr. Ceviz
200 gr. Yumuşak margarin
100 gr. Pudra şekeri
50 gr. Rendelenmiş bitter
1 adet yumurtanın sarısı
1 çorba kaşığı süt
1 çorba kaşığı kakao
300 gr.un
Bir tutam sevgi

Süslemek için
Hazır çikolata sosu
Yapılışı
Yağ ve pudra şekerini krema kıvamına gelene kadar çırpın.
Yumurtanın sarısını, süt, kakao, ceviz ve rendelenmiş çikolatayı ekleyip, karıştırın.
Elenmiş unu ekleyin ve iyice çırpın.(Bundan sonrasında ben biraz yoğurdum.)
Folyoya sarın ve buzdolabında yarım saat dinlendirin.
Merdaneyle açın. İstediğiniz şekilde yapın.
Yağlı kâğıt serilmiş fırın tepsisine biraz aralık bırakarak yerleştirin.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Kısa sürede pişiyor.
Kurabiyeler soğuyunca üzerine çikolata sosu dökün.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

