>Kelebek pasta

>
Hafta sonu kızımın gelmesiyle beraber renklenen hayatım, dün gece gitmesiyle beraber yerini sessizliğe bıraktı.

Ama birbirimize söz verdik. Haziran’ın sonunda okulu bitiyor. İnşallah üç ay boyunca beraberiz. O nedenle hüzün yok.

Yeğenlerimle beraber mutfaktan hiç çıkmadık desem inanın. O kadar çok arkadaşımın tarifini denedik ki. Her biri diğerinden güzeldi. Arşivim çok güzel tatlara kavuştu.

Çoğunu onlara gösterdim ve onlar beğenip seçtiler. Öncelikleri çikolatalı tatlılardı. Sevgili
Pembe tatlar ‘ın blogundan seçtiğim kelebek pastaya bayıldılar. Ben sadece kekini yaptım, gerisi onlara ait.

Sevgili Aslı bloguna da bayıldılar. O kadar çok şeyi beğendiler ki, her geldiğimizde bunları da yapalım dediler. Aslı’ma çok teşekkür ediyorum. Onların sevgi ve teşekkürlerini de buradan iletiyorum.

Yaptığımız bu pastayı,

“Ayşe Yaman’ın sponsorluğun da yaman etkinlikler” çerçevesinde bu ay ki etkinlik konusu olan KREM ŞANTİLİ TATLILAR ‘a ev sahipliği yapan mutfaktayimm ‘a gönderiyorum.

Bol katılımlı bir etkinlik olması dileğiyle, arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
3 adet yumurta
2 fincanı toz şeker
3 fincanı un
1 kahve fincanı süt
1 çay kaşığı kabartma tozu
2 paket vanilya
2 yemek kaşığı kakao
Bir tutam sevgi

Arası için
Orman meyveli krem şanti
1 su bardağı süt

Üzerine
1/2 paket kakaolu çikolata sosu
1 sı bardağı süt

Yapılışı
Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın.
Kakao ve sütü de ekleyin, çırpın.
Elenmiş un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin. Çırpın.
Yağlanmış şeker ya da un serpilmiş kek kalıbına boşaltın.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Kürdan temiz çıkıyorsa pişmiş demektir.
Orman meyveli krem şantiyi sütle çırpın. Buzdolabında bekletin.
Pişen keki biraz dinlendirdikten sonra, önce tam ortadan ikiye kesin.
Parçalarında aralarını kesin. (4 parça kekimiz oldu)
İlk parçaları sırt sırta gelecek şekilde servis tabağına alın.(Ters olarak)
Arasına krem şantiyi iyice sürün.
Üzerine diğer kapaklarını kapatın.
Üzerlerine çikolatalı sosu sürün.
İstediğiniz şekilde süsleyin.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

