>Kedidilli Bisküvili Pasta

>Dünyanın en güzel duygusunu tattıran kızlarıma anneler günü dolayısıyla teşekkür etmek istiyorum.
Onları kucağıma aldığımda ki mutluluğu anlatacak sözler o kadar önemsiz kalıyor ki. Ya da ben en iyilerini bulamıyorum. Kızlarım yaşamımın amaçları oldular. Öğrendiğim her güzel şeyi onlara öğretmek, en iyi duyguları onlara yaşatmak istedim. Tüm acılardan, tüm kötülüklerden korumak istedim.Hayatta doğru, dürüst insan olmayı, yaşamayı sevmeyi, pozitif olmayı, saygı ve sevginin ne kadar önemli olduğunu bilmelerini istedim. Onlarda beni hiç utandırmadılar. Artık çok şükür ayaklarının üstlerine basan yetişkinler oldular.
Çalışırken, onlara ayıramadığım günlere ve paylaşamadığım bir sürü şeyden dolayı onlardan bir kere daha özür diliyorum. Ama biliyorum ki, bugün geriye baktıklarında onların geleceği için gerekli olduğunu onlarda anlamışlardır.

Bugün anneler günü ve ben başta kendi annem ve kardeşlerim olmak üzere tüm annelerin ANNELER GÜNÜ’ nü kutluyorum.

Bu güzel güne sevgili “Nuarlp’in elinden “blogundan aldığım “kedidili pasta “çok yakışacak. Arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Kızlarım bu pastaya bayıldılar.

Malzemeler
1 paket kedi dili bisküvi
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı nescafe
Muhallebi
3 su bardağı süt
5 yemek kaşığı tepeleme un
1 su bardağı toz şeker
1 paket kremşanti
1 su bardağı süt
1 tutam sevgi

Üzerine
½ paket hazır çikolata sosu

Yapılışı
Süt ve nescafeyi karıştırıp, hazırlayın.
Kremşantiyi, sütle çırpın ve buzdolabında bekletin.
Süt, un ve şekeri bir tencereye koyun ve sürekli karıştırarak göz göz oluncaya kadar pişirin.
Ilınınca kremşantinin birazını ayır ve geri kalanını içine kat.
Mikserle çırp.
Hazırladığımız karışımdan baton pasta kalıbının altına koyun ve yayın.
Kedi dillerini nescafeli karışımla ıslatın ve kremanın üzerine dizin.
Üzerine kremadan koyun. Düzeltin.
Yeniden kedi dillerini ıslatın ve kremanın üzerine dizin.
Bitene kadar bunu yapın.
En üstünü kremayla kaplayın.
Dolapta bir gece bekletin.
Ertesi gün ters çevirin.
Ayırdığımız kremşantiyi her tarafına yayın.
Hazır çikolata sosunu, sütle pişirin.
Ilınınca pastanın üzerine dökün.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

