>Pembe Tatlar’a Teşekkür & Kurabiye

>

Blog alemini gerçekten çok seviyorum. Her gün bir sürprizle karşılaşıyorum. Yeni insanlar, yeni bloglar tanıyarak bilgimi artırıyor ve bir çok güzellikleri öğreniyorum.
Dikiş kursundan döndüğümde eşim bir paket geldiğini söylediğinde ,eyvah hediyeleşmede bir yanlışlık oldu ve bana ikinci hediye geldi diye düşündüm. Açıp açmamakta tereddüt ettim. İsmi görünce açtım, her biri birbirinden güzel hediyeler ve bir mektup çıktı. Yazıyı okuduğuma o kadar sevindim ki…Yazı tam kalbime dokundu.Telefonda sesini duyduğumda ise, o gülen ses beni öylesine mutlu etti ki. Neşesiyle büyüledi beni.
Sevgili pembe tatlar blogunun sahibi pembiş Aslı ! dilerim bu arkadaşlık,dostluğa, hatta “ anne – kız “ ilişkisi kadar güzel bir ilişkiye yelken açar. Beni o kadar mutlu ettin ki, nezaketin ve şirinliğin için teşekkür ederim. O kadar şaşkın ve heyecanlıydım ki, dilerim duygularımı sana aktarabilmişimdir.
Tarifini pembe tatlar blogundan aldığım ve çok sevdiğimiz kurabiyeyi, “56. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “ etkinliğine ev sahipliği yapan, lezizce ‘ye göndermek istiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.
Malzemeler
½ paket margarin (125 gr. Yumuşak)
1 paket nişasta (200 gr)
1 adet yumurta
½ su bardağından biraz fazla un
½ su bardağı pudra şekeri
½ paket kabartma tozu
Bir tutam sevgi
Üzerine
Bonibon (asıl tarifte)
Damla çikolata
Yapılışı
Yumuşak margarini ve pudra şekerini iyice birbirine karışana kadar yoğurun.
Yumurtayı ekleyin yoğurun.
Nişastayı ekleyin ve yoğurun.
Elenmiş un, kabartma tozunu ekleyerek yoğurun.
Hamur yumuşak ve ele yapışmayan duruma gelince merdaneyle açın.
İstediğiniz şekilde kalıplarla kesin.
Pembişim kelebek şeklinde yapmıştı ve bonibonlarla süslemişti.
Ben damla çikolata ile yaptım.
Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin.
Üzeri çok kızarmadan pişirin.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

