>Patates mücveri

>

Hep başkalarından duyardım ve kendi başıma gelmeyeceğini sanırdım.
Telefonuma “DEĞERLİ ABONEMİZ PEPSİ YAŞATIR SENİ BAŞLATMIŞ OLDUĞU PEPSİ ÇEKİLİŞİ KAMPANYASI SONUCUNDA HATTINIZ PARA KAZANMIŞTIR. BİLGİ İŞLEM İÇİN 0534 573 16 43 ARAYIN PEPSİ”
Yazılı bir mesaj geldi. Pepsi.com.tr ‘ye girdim ve böyle bir etkinliğin temmuz ayında bittiğini ve dolandırılanların yazdıklarını okudum.
Söylenen telefonu aradım ve bir beyle konuştum. 10.000 TL. kazandığımı en yakın atm ye giderek kredi kartımın ya da herhangi bir hesap numarasını verirsem derhal hesabıma parayı yatıracağını belirtti. Konuşmalarımız sonucunda çok kızarak telefonu kapattı.
Lütfen böyle gelen telefonları dikkatle araştırmadan denileni yapmayın. Maalesef böyle aç gözlü insanlar yüzünden güzel insanlara olan inançlar da azalıyor. Onlara yenilmeyelim ama dikkatlide olalım diyorum.
Patates sevdalısı olarak, Nuarlp’in elinden blogunda görüp yaptığım patates mücverinin tarifini vermek istiyorum. Arkadaşıma çok teşekkürler.
Malzemeler
2 adet büyük boy patates rendesi
1 kuru soğan rendesi
İnce kıyılmış maydanoz
1 tatlı kaşığı tuz
Nane, karabiber, kırmızıbiber
1 yumurta
1 çay bardağı un
Bir tutam sevgi
Yapılışı
Patates rendesini yaptıktan sonra suyunu iyice sıkın.
Rendelenmiş soğan ve diğer malzemeleri karıştırın.Yoğurun.
Kızgın yağın içine kaşık kaşık koyarak kızartın.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

