>HEDİYELERİM VE TEŞEKKÜR

>

Pembe Tatlar ve Pembe Düş Bahçesinin hazırlayıp, bizlere sunduğu hediyeleşme etkinliğine katıldığımdan beri bir heyecan yaşadım.
Önce kendi hediyelerimi göndermenin sonra da bugün gelen hediyemi almanın mutluluğunu yaşadım.
İki yeni blogla tanışmış oldum. Sevgili Şehnaz’ın el emeği hediyeleri beni çok mutlu etti. Beni hiç tanımayan birinin bana el emeği göz nuruyla yapmış olduğu kırlent, anahtarlık ve kitap ayracına vuruldum.
Öncelikle el işi hayranı biri olarak, yaptıklarına bayıldım. Her biri diğerinden güzel. Kitap kurdu olarak, ömrüm oldukça ayraç kitaplarımın arasında bana eşlik edecek, evimin anahtarı da artık bu şık anahtarlıkta asılı olarak kalacak.
Onlara baktığımda, beni görmemesine rağmen bu özel hediyeleri gönderen Şehnaz hanımı hep anacağım ve kalbimin bir yerin de ona hep yer olacak.
Sevgili Şehnaz Hanım, ellerine sağlık. Ellerin dert görmesin. Dilerim bu arkadaşlık, dostluğa dönsün Kim bilir, bir gün tanışmak da kısmet olur inşallah.
Bu etkinliği yaparak bizlerin bir heyecan yaşamamıza neden olan sevgili Selma ve Aslı’ya da kucak dolusu selam ve sevgiler.

Bir Cevap Yazın

