>Neskafeli damla çikolatalı kek

>

Baharın bu ilk gününden tüm dostlara merhaba.
Güneşin pırıl pırıl , havanın ılık olmasıyla, yaşamak daha anlamlı geliyor. Öyle sanıyorum ki, zorluklarla daha rahat baş edebilirmişim gibi geliyor bana.
Kızım birkaç günlüğüne geldi ve şimdi onu yolcu ettim, bilgisayarın başına geçtim. İçime hüzün dolmasına izin vermeden, güneşe ve bahara hoş geldin demek istedim.
İstiyorum ki, güneş içimizde ki ve yaşadığımız tüm karanlıkları aydınlatsın ve artık yeni yine güzel günler gelsin.

Tarifini, yemek günlüğüm den aldığım neskafeli damla çikolatalı keki sizlere sunuyorum.

Malzemeler
3 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
3 su bardağı un
1 su bardağı süt

1 su bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı nescafe
1,5 su bardağı damla çikolata
3 yemek kaşığı kakao (ben ekledim)
1 adet kabartma tozu
1 adet vanilya
Ceviz
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Yumurta ve toz şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın.
Nescafeyi sütün içinde eritin ve ekleyin.
Sıvıyağı, vanilyayı ekleyin ve çırpın.
Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyin, çırpın.
Bolca ceviz ve damla çikolatayı da ekleyin, karıştırın.
Yağlanmış ve unlanmış yada şeker serpilmiş kalıba boşaltın.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.

Kürdan batırın kürdanınız temiz çıkıyorsa pişmiş demektir.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

