>Sosisli Makarna

>

İstanbul’dan kız kardeşim geldi. Birkaç gündür tüm kardeşler, yeğenler, kuzenler beraberiz. Hepimiz çok özlemişiz birbirimizi.
Bir araya geldiğimizde geçmişi anıp, o günleri yad etmek harika bir şey. Ne çok anımız varmış meğer! Birimiz bitirip, diğerimiz başlıyor. Çok eğlenceli günler geçirdik.
Eğlenmeyi seviyoruz. Gecenin ilerleyen saatlerinde biz hala tabu oynuyorduk. Benim grubum yenildi ama neyse…
Bu arada blog arkadaşlarımın yayımladığı bir çok tarifi de denemiş oldum. Herkes hayatından gayet memnundu.
Yeğenlerime de sevgili akasya kokusundan görüp çok beğendiğim, sosisli makarnayı yaptım. Bayıldılar. Arkadaşıma teşekkür ediyorum.
Tarifimi sizlere sunuyorum.
Malzemeler
İnce uzun makarna
Sosis
Bol su
Tuz
Zeytinyağı
Bir tutam sevgi
Yapılışı
Sosisleri bir parmaktan daha büyük doğrayın.
İçlerinden (7 – 8 yerden) makarnaları geçirin.
Bol suya tuz ve isterseniz 1 kaşık sıvıyağ dökün, kaynatın.
Kaynar suya hazırladığınız makarnaları yavaşça koyun.
Üsten itmeyin, alt taraf yumuşadıkça içine sokun.
Haşlayın.
İsterseniz indikten sonra soğuk su geçirin. Ben yapmıyorum.
Tencereye zeytinyağı koyun. Tuz ekleyin.
Makarnaları karıştırın.
Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

