>Piramit pasta

> Bu yıl da etkinliklere devam.

51. “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN” ev sahipliğini yapan ,
japoncekirdegi ne tarifini çok severek takip ettiğim, pastacikiz dan aldığım piramit pasta ile katılmak istedim.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.
Malzemeler
500 gr.tatlı lor
2 adet yumurta
2 paket kare bisküvi
1 su bardağı pudra şekeri
125 gr. Eritilmiş, soğutulmuş margarin (ben 75 gr. Kullandım)
1 adet vanilya
2 adet muz
Bisküvileri ıslatmak için ılık süt
Bir tutam sevgi
Üzerine
Hazır çikolata sosu
Süt
Yapılışı
Yumurtaları çırpın.
Loru, şekeri, vanilyayı, margarini ekleyin, çırpın.
Alümünyum folyoyu düz bir zemine yayın ve üstüne streç film serin.
Bisküvileri sütle ıslatın.
Enine 3, boyuna 5 sıra olmak üzere dizin.
Hazırladığımız kremadan üzerine sürün.
Onun üzerine bisküvileri aynı şekilde sütle ıslatarak yeniden dizin.
3 kere bu işlemi yapın.
En üste krema sürün.Ortasına muzları dizin.
İki kenarı ortada birleştirerek piramit şeklini verin.
Kalan kremayı üstüne sürün, dolapta bir gece bekletin.
Ertesi gün üzerine çikolata sosu dökün.
Ceviz, şan fıstığı ile de süsleyin.
Afiyet olsun.

22 thoughts on “>Piramit pasta

  1. >merhaba sevgili bülbülüm..yaptığınız etkinlikleri aslında hem çok merak ediyorum hemde gıpta ile bakıp takip ediyorum sizi..bu dayanışmanız gerçekten çok etkileyici..bütün pasta tariflerimi hep sizlerden alacağım..kimi zaman bakıp bakıp yapmaya çalışıyorum..bu arada bana yazdığın yorum için teşekkür ederim..bensi asla meşgul etmezsin hatta hikayeni dinlemek çok büyük bir zevk verir..ayrıca severek yaşamak dünyanın en özel en güzel duygusu..sanırım bu nedenle bloguna farklı bir enerji veriyorsun..sevgilerimle..

  2. >Mükemmel görünüyor pastan. Ellerine sağlık.Tatlı loru nerden alıyorsun? Ben marketlerde bulamıyorum. Markası ne ve nasıl satılıyor? Bilgi verebilirmisin?

  3. >Arkadasim piramit pastan nefisssss olmus neyse bir parcacik sicacik cayin yaninda iyi gider aldim gidiyorum ,ellerine saglik afiyet seker olsun canimarkadasim sevgiler….

  4. >Sevgili Mahperi,tatlı lor, marketlerde peynir reyonunda satılıyor. Ben ergüvan marka kullanıyorum.Sevgili Zeynep çeyizevi,peynir gibi ama tatlı olduğu için pasta da peynir varmış gibi durmuyor. gayet lezzetli.Sevgiyle kalın.

  5. >bende yapıyordum ama üzerine çikolata sosu dökmek aklıma hiç gelmemişti.ellerinize sağlık.dolabımda var.ben de çikolata sosu dökeceğim banane banane kıskandım:):)

  6. >bülbülüm gülümmmmmm:)))ellerine sağlık canım.çok sevdiğim bir pasta hazırlamışsın.benim içinde ye lütfen:)))öpüyorum

Bir Cevap Yazın

