>ROKOKO

> Sevgili arkadaşım , pembetatlar ‘ın evsahipliğini yaptığı , “Bisküvili Pastalar” etkinliğine ,rokoko ile katılmak istedim.

Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
1 paket eti kakaolu bisküvi
3 adet yumurta
2 poşet krem şanti
1 su bardağı süt
2 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı pudra şekeri
Bir tutam sevgi

Sosu
1,5 su bardağı su
4 çorba kaşığı şeker
1 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı kakao

Yapılışı
Yumurtalar şekerle krema kıvamına gelene kadar çırpılır.
Başka bir kapta kremşantiler sütle çırpılır.
Yumurtaların içine eklenir. Yeniden çırpılır.
Karışımın yarısı kalıba boşaltılır.
Üzerine bisküviler dizilir.
Kalan karışımın içine kakao eklenir ve yeniden çırpılır.
Bisküvilerin üzerine dökülür.
Buzlukta bir gece bekletilir.
Ertesi gün, sosu yapmak için, su, şeker, un ve kakao sürekli karıştırılarak pişirilir.
Göz göz olunca altı kapatılır.
Buzluktan çıkardığımız bisküvili karışımımızın üzerine sos dökülür.
Afiyet olsun.

31 thoughts on “>ROKOKO

  1. >Ablacım günaydın…Ben sana dönesiye börekte kalmamış ki..Hepside yenmiş ben rokoko alayım artık..Eline sağlık ablacım…Bende çok severim yazın dondurma niyetine bile nefis oluyor..Sosu zaten cezbetmiş afiyetler şeker olsun bal ablam..

  2. >Elerine saglik cok guzel gorunuyor. Goruntusu bir harika. Tarifini okudum ve birsey dikaktimi cekti. Bunu hic pisirmeden yapiyorsun ve icinde de yumurta var. Bende deniyecegim ama yumurta kokar diye korkuyorum. Lufen samimi soruyorum. Koku aliyor musun? Bosuna yapmak istemiyorum. Ellerine saglik tekrardan.

  3. >Sevgili köşeminderi,şimdiye kadar aile fertlerinden rokoko yerken yumurta kokuyor diye bir şikayet almadım.Her zaman afiyetle yerler. Ama siz bu konuda çok hasssasanız onu bilemiyorum. Benim tarifim yüzünden mutsuz olursanız çok üzülürüm.SEvgiyle kalın.

  4. >Canim iyi pazarlar, çok hos bir tatli tarifi duymustum ama hiç denememistim pek lezzetli gorunuyor eline saglik sicacik sevgiler…

Bir Cevap Yazın

