>Damla çikolatalı kurabiye

>

Yeğenlerim bana geldiğinde benimle pasta, börek yapmaya bayılıyorlar.
E n büyük zevkleri de ,ne yapmak istediklerine kendileri karar vermek.
Nehir’im (biz ona güneş diyoruz) ,bülbülcüm , blogunda kurabiye çok az , yapalım da ekle dedi. Artık benim en büyük takipçilerim onlar. Lara ( Biz ona Ay diyoruz) bülbül’cüm, tariflerini yaz da eve gidince de annemle yaparız diyor. Onlarla mutfağa girmeye bayılıyorum. Mikseri tutarken ya da hamuru yoğururken hallerine bayılıyorum. Bir gün de onların o halleriyle fotoğraflarını yayımlamak istiyorum.
” tatlılar gülcan “ dan tarifini aldığımız kurabiyeyi Nehir’le berbarer yaptık ve kuzum çok beğendi.
Arkadaşıma çok teşekkürler.

Tarifi, 43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ “ etkinliğine ev sahipliği yapan asimelek58 ‘ e gönderiyorum.Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
2 adet yumurta
250 gr yumuşak margarin
1 su bardağı pudra sekeri
1 su bardagi damla cikolata (250 gram)
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
3,5 – 4 su bardağı un
Ceviz
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Yumuşak margarini ,pudra şekeri ile iyice yoğurun.
Yumurtayı , vanilyayı ekletin yoğurun.
Damla çikolatayı, cevizi ekleyin, yoğurun.
Elenmiş un ve kabartma tozunu ekleyin, yoğurun.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın ve yuvarlayın.
Un serpilmiş fırın tepsisine dizin.
Önceden ısıtılmış fırında kısa sürede pişirin.
Afiyet olsun.

7 thoughts on “>Damla çikolatalı kurabiye

  1. >Hayirli Gunler Cumaniz Mubarek Olsun.Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte, Sevgiyle Saygiyla ve Sağlikla Kalin ALLAH’a Emanet Olun. http://sukruyilmaz.net/img/hayirlicuma.gif http://sukruyilmaz.net/img/Arada_Kalanlar.ppsGulerken herkes eslik eder, ya aglarken. Basarilara herkes ortak olur, ya yenilgilere. oyle bir dost edin ki; kotu gun kapini calinca kapiya seninle beraber baksin. Sukru YilmazAntakya-HATAYHttp://sukruyilmaz.netSONErtelediğim kucak dolusu zamanla geldim gözlerine,Eteğimde zil çalan ayrılıklarla,Dudağımda çalakalem cümlelerle geldim,Ordaydım..Bildiğim tüm gidiş yolları kapalıydı..Baktım yüzüne,yeşile geçmedi gözünün kırmızısı.Dur dedi zaman..Durdum…Unutmuşum oysa;Sevmenin kuralıymış.Acıların yürek yolundaki geçiş önceliği..Öğrenemedim;Hangi ilkyardım kitabında yazıyordu kim bilir..Yüreğin nefesi kesildiğinde,Gözlerinin yaptığı suni tenefüs nöbetleri..?Hala tekdüze sınavlarda ikmale kalıyor söylediklerim..İstersen sen bunu hiç okuma..veyaGit en iyisi…Alıntı:Özge Öznur Erbaşhttp://www.siirkolik.com/siirler/55738-son.asp

  2. >Günaydın Hayirli Gunler, Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte,Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Geçirmeniz Dileğiyle, Sevgiyle Saygiyla Sağlikla Kalin ALLAH’a Emanet Olun. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.png Şiir: http://www.tomsuk.name.tr/ruzgar.htmKimsesiz zamanların yalnızlığında,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum nasılsın.NOT: Bir haftadır HATAY Antakya’da TIP TARİHi Konferansında bulunan İstanbul ve ABD den Gelen Arkadaşlarımla kendi aracımla Yarın Sabahtan itibaren ,G.Antep,Urfa,Mardin ve Midyat’a Tarihi Öeren Yerleri Ve GAP Ziyaretine Turistik Tur’a çıkıyorum bu nedenle bir hafta yokumSukru YilmazAntakya-HATAYHttp://sukruyilmaz.net

Bir Cevap Yazın

