>Fırında Kremalı Patates

>

Patatesin her türlüsünü ailece çok severiz .
Blog arkadaşlarımdan “hdidemlelezzetdenizi ” nde kremalı fırında patatesi gördüğüm gün hemen uyguladım.
O zamandan beri ailece en sevdiğimiz yemeklerin başında geliyor. Çabuk olması ve lezzetinden dolayı, sıkça yapıyorum.
Babam patatesi hiç sevmez ve yemez. İlk defa bunu yedi ve çok beğendi. Hiç sevmeyen birine bile fikrini değiştirebilecek kadar güzel bir tatla bizi tanıştırdığı için arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.

Malzemeler

1 kilo patates
2 adet tavuk bulyon
2 paket krema
Kaşar peyniri rendesi
Karabiber
Bir parça margarin ya da tereyağı
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Patatesleri halka halka soyun.
Yağlanmış fırın tepsisine dizin.
Tavuk bulyonları ezin ve patateslerin üzerine gelecek şekilde serpin.
Kremayı çatalla hafifçe çırpın ve patateslerin üzerine kapatın.
Rendelenmiş kaşar peyniriyle kremanın üzerini kaplayın.
Çok küçük parçalar halinde birkaç yerine margarini koyun.(Tuz koymayın)
Fırında üzeri kızarana kadar pişirin.
Afiyet olsun.

10 thoughts on “>Fırında Kremalı Patates

  1. >Ablacım günaydın..Benimde denemek istediğim bir tarif..Krema oluyor benim aklıma gelmiyor başka şeye kullanılıyor falan..Eşim Aksaray’dan süt ürünleri getirmiş yine..Kremada istemiştim 2 paket tanesi 200 gramlık olanlardanmı..Hani kahvaltı için alıyoruz bizde..Eline sağlık ablacım birer porsiyon alayım hemen..Öptüm..

  2. >Elinize sağlık sevgili bulbulunyeriBende arasıra yaparım yalnız bulyon kullanmıyorum.Çay saatinde de güzel gidiyor.Bu arada kabaklı böreği yaptım. Ev halkıda çok beğenditekrar teşekkürlersevgilerimle

  3. >izde patatesin hertürlüsüne bayılırız.helede şimdi taze patatesler çıkmışken.çok pratikmiş ellerinize sağlık nefiss görünüyor

Bir Cevap Yazın

