>Patates Pizza

>
Kızlarım pizzayı çok seviyor.
Çok sevdiğim blog arkadaşım akasyakokusu ‘nda patates pizzasını görünce hemen denedim.
O kadar beğendik ki, öğrendiğimden beri sıkça yapıyorum.
İyi ki bu bloglar var. Sayesinde yemek dağarcığımıza yeni ve çok güzel tarifler ekleniyor.
Sevgili Nuray’ıma teşekkür ediyorum.
Porselen Demlik Çay Etkinliği 38’e ev sahipliği yapan arzumhobii ‘ ye gönderiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
İstediğiniz kadar patates
½ çay bardağı süt
½ yemek kaşığı salça(Domates ya da biber zevkinize kalmış)
1 – 2 yemek kaşığı su
Az tereyağı ( küçük doğranmış)
Domates
Yeşilbiber
Zeytin
Sucuk, sosis, mantar (Arzunuza kalmış)
Konserve mısır
Kaşar rendesi
Tuz, karabiber, kırmızıbiber
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Patatesleri haşlayın ve ezin.
Baharatları ve sütü ekleyin, iyice karıştırın.
Kelepçeli büyük boy kek kalıbına çok hafif yağ sürerek patatesleri yayın. Bastırarak yerleştirin.
Salçayı su ile çırpın ve fırça ile patateslerin her tarafına sürün.
Üzerine dilimlenmiş zeytin, domates, biber, sucuk vs. (neler koymak isterseniz) yerleştirin.
Aralarına zar büyüklüğünde doğranmış tereyağını aralıklı olarak dağıtın.
Üzerlerine rendelenmiş kaşarı serpin.
Fırında üzerleri kızarana kadar pişirin.
Afiyet olsun.

19 thoughts on “>Patates Pizza

  1. >harika birşeye benziyor süpper bir pazar kahvaltısı seçeneği bence paylaşımınız için çok teşekkürler.gerçekten bloglardan çok şey öğreniyorum özelliklede sizinkinden.

  2. >Ablacımmm günaydınn.Ne güzel süpriz oldu benden bahsetmen..Çok tşkler..Gerçekten şu bloglar iyiki var..Çok şeyler öğreniyoruz..Bu tadı o kadar çok sevdimki bende yemekli misafire ara sıcak bile sunabilirim…Eline sağlık ablacım..Öptüm seni kızlarınıda..

  3. >merhaba…sitenizi 38. pdcs de yayinlanan patates pizzasi ile kesfettim:) ama cok begendim simdiden denemek istedigim birsuru tarif kestirdim gozume…ellerinize saglik!

  4. >nasıl olurda gözümden kaçtı bu pizza.bayılırım çünkü.ellerine sağlık.harika bir görüntüsü var.inşallah deneyeceğim.sevgiler

  5. >arkadaşım patates üzerine pizza daha önce hiç duymamıştım ilk sende duydum ve fikir çok hoşuma gitti denemek lazım enfeste görüntüsü var ellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

