>Zeytinli Poğaça

>Yeni bir hafta, yeni ümitler.
Koşuşturmayla geçen haftanın sonunda ümit ederim ki bu haftam daha sakin geçer.
Zeytinli poğaça tarifimi “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği 34” e ev sahipliği yapan fzehra‘ya gönderiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar ilerim.

Malzemeler
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
1 adet yumurta(sarısı üzerine
1 adet kabartma tozu
3,5 su bardağı un
Zeytin
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Sıvıyağ, yoğurt, yumurtanın akını karıştırın.
Elenmiş un ve kabartma tozu eklenir ve ele yapışmayan bir hamur yapın.
İçine doğranmış zeytinleri ekleyin ve tekrar yoğurun.
Yarım saat hamur dinlendirin..
İstediğiniz büyüklükte kopartın ve elinizle istediğiniz şekli verin.
Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin.
Yumurta sarısı sürün ve susam serpin.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Afiyet olsun.

22 thoughts on “>Zeytinli Poğaça

  1. >Ablacım merhaba.Demek ev taşıdınız..Zormuş dimi..Nakliyatta olsa ufak tefek çuvallar koliler yine ev sahibine bakıyor.Biz kendimiz topluyor kendimiz açıyoruz yani ben..Sadece kamyona yüklerken hamal çağırıyoruz..Sağlık olsun ablacım unutulur yorgunluk yeni evleri hayırlı olsun yeğeninmiydi kuzeninmi unuttum pardon.Evet ogünlerde biraz nazarmı değdi ne..Döküldü heryerim okuya okuya bir kaldım kendimi.Şimdi iyiyim burda pek takılmıyorum bakıp gidiyorum kalkıcam birazdan..O gün kızını aradım msj yazmış bana annem evde diye..Sana msj gönderdim aldınmıki cevabı gelmedi.Poğaçalara gelelim eline sağlık ablacım senin yaptığın her şeyi yerim ben..İçinde sevgin var nasılsa..Öptüm seni..

  2. >canım merhaba.nasılsın.gül kız iyi,zeytinli pogacayı çok severiz.sıkça yapardım bu aralar ihmal ettim.hoş çocuklarda anne bizi obez edeceksin yapma diye sitem ediyorlarya:)birtane aldım eline saglık arkadaşım.selamlar

  3. >Hayirli Akşamlar,Saglikli,Neşeli,ve Bereketli Bir Hafta Dilerim.Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte saygiyle,saygıyla ve saglikla mutlu esen kalin Allaha Emanet olun SaygilarimlaŞAFAKTADönsek mi bu aşkın şafağındanGitsek mi ekaalîm-i leyâle?Bizden daha evvel erişenlerAğlar bugün evvelki hayâle.Dönmek mi? Ne mümkün geri dönmekDüştüyse gönüller bu melâle?Bir eldir ufuklardan uzanmışZulmet bizi çekmekte visale…Alıntı:Ahmet Haşimhttp://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=5160 Şükrü YılmazAntakya-Hatayhttp://www.sukruyilmaz.nethttp://www.sukruyilmaz.net/blog

  4. >çok güzel görünüyorlar.fırından yeni çıkmış,sıcacık.yanınada demli bir çay…nefis bir lezzet.ellerine sağlık canım benim.

  5. >tatlı telaşlarınızda kolaylıklar diliyorum ablacım.ellerinize sağlık.poğaçalar harika görünüyor bence.olsa da yesem.mmmmmmm

  6. >canım arfkadaşım selamlar, bir süredir uğrayamadım,iyisindir İnşallah, bu aralar üst üste misafir ağırlıyorum, biraz da grip, derken, okuldan öyle bir geliyorum ki çok yorgun oluyorum..poaçan çok güzel bence zeytin poaçaya çok yakışıyor,ellerine sağlık sevgiler

  7. >YALNIZIMŞu an dert yüklüyüm hem de katar katarBir dert alır beni [Vir] öbürünün kucağına atarDertlerle geçiyor nefes aldığım her bir günMutluluk çok uzak ve ben mutluluktan sürgünVe garip duygular var içimdeYakıp yıkıp eritiyor durmadanHer günüm başka biçimdeAkşam gelir daha sabah olmadanÖzlerim dostların sesini [Vir] telefonda olsadaBulunmaz biriymişim? Gelde bul kolaysaBen istersem buluyorum [Vir] nasıl olur bilmiyorumNedense bazı dostlarımı bir türlü silmiyorumDostluğun anlamını insanlar anlarsa eğerGerçek bir dost ölüme değerDostlukların tadı vardı [Vir] artık eskilerde mi kaldı?Şeytan ruhları bu kadar mı satın aldıArtık böyle olmuş dünya böyle olmuş gerçeklerKim başkasının derdini paylaşıp kendisine ekler?Demek ki herkesin hayat kapısı sadece kendisine açıkSevilen bir yana artık dostlardanda ayrılıkYerim belli yurdum belli ben bulunmaz biriyimBen artık ne ölüyüm ne de diriyimBulmak zordur beni [Vir] hatıraların aktığı diyardayımBulunamam kendimde [Vir] çünkü ben hep yardayımHiçbirşey koymadı bana [Vir] son zamanlarda yaşadıklarım kadarBilmezler ki yüreğim nasıl yanar?Seslendiğim insanlar [Vir] bu sesimi duyuyor musunuz?Saat gecenin dördü [Vir] yoksa siz uyuyor musunuz?Boş ver be gönül [Vir] bu yaşadıklarına baş kaldırmaSensin zaten bana istediğimi aratanOlmasada isteklerin aldırma gönül aldırmaSeni sevmektedir YARATAN…

  8. >Hımmmmm mis gibi kokusu buraya geldi zeytinli poğaçanınellerinize sağlık yanında bir fincan çayla enfes olur. Malzemelerinde margarın olmaması beni cezbetti en kısa zamanda denenecek…..sevgilerimle

  9. >Hamilelik öncesinde yüzüne bakmadığım zeytini nerdeys avuç avuç yer hale geldim.poğaçada harika görünüyor.Ellerine sağlık.şu dakika itibariyle ne görsem canım ister moddayım:)

  10. >CANIM BENİM DEMEK EV TAŞIDIN OF OF ZORDUR BALIM BİLİRİM ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN BU İŞLERİNİN ARASINDA BİLE BİZLERE DESTEK OLUYORSUN YA GERCEKTEN DİYECEK LAF BULAMIYORUM ABLAM ALLAH YARDIMCIN OLSUN 34 EV SAHİBEMİZE VEDİĞİN DESTEK İÇİNDE AYRICA TŞK EDERİM ZEYTİNLİ POGACAN HARİKA GÖZÜKÜYOR HIMM BENDE COK SEVERİM :))ÖPTÜM SENİ ABLAM AA UNUTMADAN BUNDAN SONRA SİTEMDE PORSELEN DEMLİKÇAY SAATİNDE YAYINLANAN TÜM TARİFLRİ BULABİLİRSİN SEVGİYLE KAL…

  11. >Poaçalar nefis görünüyorlar.. Hele zeytinli çok severim.. Kahvaltıda zeytin olmasa kahvaltı saymam okadar yani.. Ellerinize kolarınıza sağlık.. sevgiler

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s