>İYİKİ DOĞDUN YEŞİM !

>

Bugün en küçük kardeşimin doğum günü ve ben O’nun kalbini kırdım.Kendimi affettirebilmek için buradan O’na İYİ Kİ DOĞDUN demek istedim.
Benim prensesim büyümüş , İstanbul’ da kendi ayaklarının üzerinde durmuş ama ablası bayram mesajını yazarken onun Ankara dışında olduğunu unutarak mesajına dahil etmemiş.
Bana öylesine kırılmış ki, belki buradan onun gönlünü alabilirim.
Senin gibi kardeşim olduğu için çok mutluyum.
YEŞİM’CİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN,YÜZÜNDEN GÜLÜCÜKLER, ELLİNDEN GÜLLER HİÇ EKSİK OLMASIN.

http://wiseguys.co.uk/Generators/Crazy_Text/swf/cabbagepatch.swf

7 thoughts on “>İYİKİ DOĞDUN YEŞİM !

  1. >Gunun Aydin Olsun.Dilerim Ki Yuregine Gulun Golgesi Dusmesin Ve Sen, Yuzunde Guluslerin En Guzeli Ile Bak Gelecege Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli,Saglikli ve Bol Bereketli Guzel bir Cuma Gunu Gecirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.YORUM:Kardeşinizin doğum gununu kutlarım sağlıkla nıce uzun yıllar yaşam dilerim.kardeşler unutulmaz vede kırılmaz bakmayın o sizi çoktan affetmiştir ….HERSEYIMDuyabildigin her seyGorebildigin herkesSevebildigin tek seyAslinda benim icin HER SEYBirakamadigin tek bir varlikKiyamadigin her bir canliOkuyamadigin her kitapAslinda benim icin HER SEYSahip olmak istedigin ama sahip olamadigin her seyGormek istedigin ama goremedigin herkesDuymak istedigin ama duyamadigin her sozAslinda benim icin HER SEY Alıntı:Serap Ercan http://www.siirkolik.com/siirler/20522-herseyim.aspSukru YilmazAntakya-Hatay

  2. >ablalarin en guzeli,,hic kizar miyim ben sana, darilir miyim..benimkisi kucuk kardes kaprisi :)))seni coook seviyorum, iyi ki benim ablamsin….

  3. >Ablacım sevgili Yeşim’in doğum gününü kutluyorum dileklerimi iletiver lütfen oldumu..Yorumda görüp profilden ulaşayım dedim ama onun profili etkin değil sanırım sayfasına ulaşamadım..Selamlarımıda iletiver..sevgilerimle.

  4. >ya kıskansammı ne niye sıralamaya giremedim ama bende 6 aralıkta doğmuştum yaşlandımmı yani bülbülüm beni unutmuşmu yoksa

Bir Cevap Yazın

