>Kolay pasta

>Sevgili Gülnur çocukluğundan beri ailemizin sevdikleri arasındadır. Küçüklüğünde eşimle ne zaman onlara gitsek bize şiirler okur, öyküler anlatır, bizi eğlendirirdi. Eşimi o kadar çok severdi ki, küçücük elleriyle pastalar yapar bunu senin için yaptım tadına bak derdi. Şimdiler de o küçük kız bir devlet bankasında şef olarak görev yapmakta.
Bu sefer gittiğimiz de yaptığı pasta o kadar hoşuma gitti ki, hemen tarifini aldım ama ismini bilmiyordu. Ben kolay pasta , tembel pastası diyorum dedi.
Bu tarifi PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 31” EV SAHİBESİ OLARAK capankizimutfakta ‘ya gönderiyorum.
Kendisine kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
1 çay bardağı hindistancevizi
1 çay bardağı ceviz, ya da fındık
1 çay bardağı şeker
½ çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta
Hazır pasta tabanı (1 adet)
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Yumurtayı, şekerle krema kıvamına gelene kadar çırpın.
Sıvıyağı , hindistancevizini,cevizi karıştırıp çırpın.
Hazır pasta tabanının üzerine bu karışımı yayın. Her tarafına sürün.
Önceden ısıtılmış fırında , fırın telinin üzerine koyun.15 dakika pişirin.
Afiyet olsun.

16 thoughts on “>Kolay pasta

  1. >Ablacım merhaba..Eline sağlık nefis bir pasta yapmışsın..Pastaban olmasıda kolaylık gibi.Hayatımda ilk kez pastaban aldım..Taa ramazandan beri duruyor..Niyetim tramisu yapmak bakalım acil gelen olur diye saklıyordum..Eline emeğine sağlık hemen dilimimi alıyorum..

  2. >Ablacim ellerine saglik,hem kolay hem pratik,bu tarif için sevgili Gunnur hanimin eline saglik,pek lezzetli gorunuyor…benim gibi çalisanlara pratik pasta..not etçem…optum ablacim,sana iyi haftalar.

  3. >Yüreğimden yüreğine giden yol güllerle bezeli soldurma o gülleri ey güzeller güzeli dostum unuttum sanma sakın dostluğumuz ezeli şimdi selamımı alsın dostların en güzeli…

  4. >çok teşekkür ederim,bu arada yeğenimi ilk defa inşallah yarın görücem kırmızı olanı ben dayımın torununa yaptım pembe olanı kendi yeğenime,seni pastanda çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

  5. >Sen gulerken yanindakilerde guler ama aglarken yalniz aglarsin onun icin oyle bir agaca yaslan ki asla yikilmasin oyle bir dost edin ki seni asla birakmasinGunaydin Hayirli Gunler,Gununuzun Neseli Huzurlu ve bol bereketli Gecmesini Dilerim.Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Sevgiyle Saygiyle vede Sağlikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.SOYLEYINKorkularin koynunda beklerken sabahi Farkina varmadan karlar yagmis saclarimaSararmis guller gibi savrulmus yillarim Soyleyin yollar soyleyin ben neyim Yaklasirken olum canima adim adim Canansiz bu cani ben neyleyim Alıntı:Nurgul Demircihttp://www.siirdostu.com/siirler/18889/nrdm/soyleyin.htmlSukru YilmazAntakya-Hatayhttp://www.sukruyilmaz.nethttp://www.sukruyilmaz.net/blog

  6. >Tariflerinde en çok ‘bir tutam sevgi’ yi beğeniyorum.Farkı yaratan bu olsa gerek…Sevgi, dokunduğu her şeyi değiştiriveriyor bir çırpıda…Tembel günlerimden birinde, bu tarif aklımda olacak, inş. : ))Sevgiyle…

  7. >gerçekten çok harika bir pasta. biz çocuklu hanımlar için süper bir tarif.hem pratik,hem leziz.üst malzeme muhteşem.ellerine sağlık canım.eşinin doğum günü kutlu olsun.Allah daha nice uzun,hayırlı ve sağlıklı yıllar nasip etsin. kekide muhteşem görünüyor.sevgilerrr.

  8. >”aaaay soook cüseeeeeel” küçük kızım bir şeyi beğendiği zaman aynen böyle diyoor.valla çook gzüel hem kolay hem leziz elelrine sağlık canım ablacım afiyetler olsun

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s