>Kolay pratik pasta

>

Bazen ufacık şeylerle mutlu olmak gerektiğini düşünüyorum. Yoksa dünyanın gerçekleri ağır gelebiliyor. Bugünlerde mutlu olmanın yolunu pasta, börekte mi arasam acaba diyorum. Ne dersiniz? Deprasyonda mıyım? Bunu bilmiyorum.Ama evdekiler dua etsinler. Ya kendimi alışverişe verseydim. Değil mi ama.
ozlmclk77.blogcu.com dan tarifini aldığımpratik pastayı ben çok beğendim. Arkadaşıma teşekkür ediyorum.
Bu pastayı Porselen Demlik çay etkinliği ‘29 ‘a ev sahipliği yapan karabiberinmutfagi na gönderiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar dilerim.

Malzemeler
1 paket kakaolu bisküvi
1 paket muzlu puding (Ben vanilyalı pudingle yaptım)
3 su bardağı süt
1 paket kremşanti
3 yemek kaşığı hindistancevizi
Bol ceviz

Bir tutam sevgi

Yapılışı
Pudingi 2 su bardağı süt ile pişirin.
Kakaolu bisküvileri küçük küçük ufalayın. Pudinge ekleyin.
Hindistan cevizini ekleyip, iyice karıştırın.
Kalıbınızın içine streç serip, karışımınızı boşaltın.
Üzerini iyice kapatıp, derin dondurucuda en az 1 saat bekletin.
Kremşantiyi 1 su bardağı süt ile çırpın ve onu da bekletin.
Servis yaparken her tarafına kremşanti sürüp, cevizle de süsleyin.
Afiyet olsun.

24 thoughts on “>Kolay pratik pasta

  1. >sevgili arkadaşım yine güzel bir pastayla karşılamış bizi..tatlı krizlerinde,acil durumlarda,çocukların gönlünü etmede hızır gibi bir pasta tarifi..ellerine sağlık olsun.afiyetler olsun..

  2. >nefissss bir pasta olmuş ellerine sağlıkcanım ya haklısın ya bide alışverişe verseydin kendini:))evdekiler şanslı pasta yesinler ama sen o güzelim tatlı canını üzme olurmu bak ben sana arkadaşlık etmeye hemde bu güzel pastanı yemeye geldimsağlıcakla kal canım

  3. >ablam benim pastalar yemekler yaparmış.ne güzel işte..kendimizi mutfağa atıyoruz..hem yapıyor yiyor ve değişik lezzetler öğreniyoruz.ya hiç girmeseydik mutfağa..öyleki çevremde ağzından makarna,çorba menemen düşmeyen insanlar var.ben bakıyorum kendime mutfağım hiiçç temiz durmuyor.bulaşık dağlar kadar.sokağa çıksam gezecek kimsemde yok..ehh alışverişte yapacak para yok:))) memleketteki kiracımız aniden ev boşalttı,inşaat için çektiğimiz kredi borcu bitmedi.en iyisimi boğazdan kalmayalım yapalım yemeğimizi pastamızı..ammasa uzattım bak.ellerine sağlık ben payımı aldım gidiyorum.sevgilerimle.

  4. >Mutlulugun pesinden kosma mutluluk senin pesinden kossun ve hayatta oyle mutlu ol ki gozlerinde akan bir damla yas arayip da bulamayanlarin sadakasi olsunHayirli Gunler Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.SaygilarimlaYorum:Kardeşim Ellerinize ve yüreğinize sağlık harika tarifler gönderiyorsunuz güzel paylaşımlarınıza teşekkür ederim.TELEFON Gelmiyorsun gelmeSesini gonder yeterSerum gibi kan gibi Her turlu derman gibi Bir is icin deyil Sormak ogrenemek icin degilHic birsey soylemeden anlat herseyiSalt sesin seinBir gul bir daha gulSonra kapat telafonuBana bende kalan sesin yeterAlıntı:Aziz Nesinhttp://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=4091 Sukru YilmazAntakya-Hatayhttp://www.sukruyilmaz.nethttp://www.sukruyilmaz.net/blog

  5. >ellerinize sağlık kolay pasta çok lezzetli görünüyor.ben de her bayan gibi arada bir depresyon dediğimiz ruh haline bürünürüm, bence depresyonda olmak çok mühim değil,önemli olan depresyondan nasıl çıkacağını bilmektir. iyilik yapmak depresyona birebir ,ister kendimize ister sevdiklerimize kolay bir pasta yapıp mutlu olmk ta ilaç gibidir eminim.sevgiler

  6. >Ablaların bi tanesi, teşekkür ederim. Şimdilik iyi ya bakalım, ısınma aşamasındayım, daha da hızlanacak yakında. Seni çok öpüyorum. (Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor. Açım zaten yaaaaaa.)

  7. >Sen gulerken yanindakilerde guler ama aglarken yalniz aglarsin onun icin oyle bir agaca yaslan ki asla yikilmasin oyle bir dost edin ki seni asla birakmasinHayirli Gunler Cumaniz Mubarek Olsun Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.SaygilarimlaTOZPEMBE Yillar yili yanimizda Kavruldun yagımızla Hic bu boyle kalir mı Biraz gec de olsa Goreceksin hayatin sana da guldugunu Sabret yoksa Nasil mi Topraklarda tohumlar vardir Karlar altinda kis boyu Kis gecer bir bahar gunu Cicek acar tozpembe Tipki oyle Alinti:Behcet Necatigil http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=291 Sukru YilmazAntakya-Hatayhttp://www.sukruyilmaz.nethttp://www.sukruyilmaz.net/blog

  8. >ablacım nihayet geldim..birkaç tur attım ..çocuklar okuldan geldi onlar yedi ben hala yemek yiyeceğim.dünden beri yoğunluktan tabi yorgunluktanda bişey yiyemedim..gözlerim kamaşmaya başladı kalkamıyorumda.varlığın ve desteğin için kocaman kocaman tşk ediyorum..kızımda bende ellerinden öpüyoruz..şimdilik kalkayım gözlerim kapanıyor bişeyler yiyeyim az..çok öptüm seni.

  9. >elelrine sağlık ablacım harika görünüyor pastan..bende sıkıldıkça bunaldıkça kendimi mutfağa atıp hamurları evirip çevirip stres atıyorum. aslında belkide stres atmanın en iyi yoludur. tabi bide alışveriş ama onu karıştırmayalım şimdi malum ülke olarak bir türlü krizden çıkamıyoruz … sevgiler ablacım en kısa zamanda iyi olman dileğiyle öptüm s eni

  10. >Bir Mutluluk Ugruna Yipranip Gidiyoruz Kimi Guzelim Der Kimi Ozelim Der Oysa Sevgi Ne Ozellik Ister Nede Guzellik Sevgi Sadece Yurek Ister Selam Yuregi Guzel Kardesim.Hayirli Akasmlar Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Guzel Bir Hafta Sonu tatili Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.SaygilarimlaHep boyle cocuksu mu bakar senin gozlerinHep böyle icinde uzak bir isik mi yanarBakislarında beni dinlendiren bir sey varKiysindaymis gibi en sakin denizlerin… Alinti Internethttp://www.sms-sozleri.com/guzel-sozler/kisa-siirler.html Sukru YilmazAntakya-Hatayhttp://www.sukruyilmaz.nethttp://www.sukruyilmaz.net/blog

  11. >canım benim nasılsın pastan çok güzel bazen basit şeyler yapılan zor şeylerin önüne geçer bu yüzden seninde eline sağlık geyet güzel arkadaşım kayifli pazarlar

  12. >BENİMDE VARDI BUNA BENZER BİR TARİFİM.ÇOCUKLAR BAYILIRDI.BAK ŞİMDİ GÖRÜNCE ONU HATIRLADIM.EPEYDİR YAPMAMIŞTIM.NEFİS BİR LEZZETİ VAR.HEM PRATİKTE.HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

  13. >Gunaydin Dostlar Arasina Hasret Ucurumu Girdiginde,Yildizlarla Vuslat Koprusu Kurduk Yurekten Yurege.Gonlumuzun Hasret Gunlugune Unutmayi ve Unutulnayi Hic Yazmadik.Hayirli Gunler Güneşli bir Pazar Sabahı Hatay Antakya'dan Selamlar.Kardesim Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Guzel Bir Pazar Gunu tatili Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.SaygilarimlaBIR ATES YAKTIN YUREKTEDost ararken sen irakta Dost seni bekler durakta Bir ates yaktin yurekte Dost ararken dost ararken Yuregime ates verdin Beni yaktin nedir derdin Askin vuslatina erdim Dost ararken dost ararken Hesaplara kusur oldum Gunahlara kusur oldum Gozlerine esir oldum Dost ararken dost ararken Boraniyem kapin caldim Derdin havuzuna daldim Inan beni benden aldin Dost ararken dost ararken Alinti:Halil Cimenhttp://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=40829&siir=775915 Sukru YilmazAntakya-Hatayhttp://www.sukruyilmaz.nethttp://www.sukruyilmaz.net/blog

Bir Cevap Yazın

