>Dostlarım Merhaba

>DOSTLUK;

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Sabah öperek uyandırmaktır…

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Aynı dala tutunmaktır kimi zaman

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Aynı bisikleti sürmektir. Ayağınız yetişmese bile…

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Dans etmektir kolkala

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Küçük hediyeler almaktır…

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

ve Kimi zaman aynı kalbi paylaşmaktır..

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Öpmektir onu doyasıya

Ve bunu söyleyebilmektir

DOSTLUĞUNUZ en büyük Armağan Bana’

Blogspotların yaşadığı bu kötü olay için hepimize geçmiş olsun diyorum. Şerden de hayır çıkarmış derler ya bu doğru. Blogspotçular da birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi, aile olduğumuzu, birimizin üzüntüsünün ve sevincinin hepimizin olduğunu öğrenmiş olduk.

Sizleri çooooooook özledim. İyi ki varsınız. Ben sizleri hep seveceğim.

Sevgiyle kalın.

10 thoughts on “>Dostlarım Merhaba

  1. >canım arkadaşım önce sen yoktun arkasından bloglar kapandı, selam olsun..ben de çok özledim herkesi..sana ulaşamadım bazı ankaralı blog sahipleri ile buluştuk, bir dahaki ay sibelin mutfağı arkadaşda buluşuyorlar, gelmek istersen yazışalım, bilehare görüşürüz.sevgiler

  2. >aay ablam yüreğim ağzıma geldi yasağı görünce sizlere bir daha ulaşamıcam sandım ne üzüldüm.allah ayırmasın…çok öptüm seni

  3. >canım ablam..ne gün açılır acaba derken..valla bugün tamda net başında arkadaşın blogspotlar açılıyor demesiyle sayfaları tıklamaya başladık..yavaş yavaş açıldı bir o bir diğeri derken..ohh be dünya varmış.bayram hediyesi oldu bize..iki blog açtım ama gönlüm yüreğim hep burda..aynı isimle blogcuma bile geri dönmedim..ayy ablam çocuklar epey takıldı hemen koştum yine..şöyle bir dolaşayım artık..kocaman öptüm bir daha ayrılmayalım okmi…inşaAlllah aminn..

  4. >29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun ülkemiz için hayırlı olacak, terörden uzak daha nice güzel yılları; barış,huzur ve mutluluk içinde karşılamak umuduyla hayırlı geceler..şükür kavuşturana canım benimm

Bir Cevap Yazın

