>Kısa bir mola

>Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Blog açmaya karar verdiğimden beri, geçen 6 ay sürede bu kadar güzel arkadaşlarım, hatta dostlarım olacağını düşünmemiştim. Öylesine alıştım ki, sabah blogumu açıp hepsini tek tek ziyaret etmeye.

Birçok şeyi hep beraber paylaştık. Bu arada öylesine koşuşturmalar yaşadık ki, birbirimizi hep takip ettik. Ve ben bundan çok mutlu oldum. Sıkıntı yaşadığım anlarda blog arkadaşlarıma sığınarak bir anlamda terapi yaptım.

Şimdi de 15 gün kadar bir yerlere kaçarak yeniden enerji depolamak, dostları özlemek, geldiğimde beni unutmadıklarını görmek beni çok mutlu edecek.

Kısa bir süre sonra görüşmek dileğiyle, sevginizi kalbimde götürüyorum. Beni unutmamanız dileğiyle,

Sevgiyle kalın.

20 thoughts on “>Kısa bir mola

  1. >merhaba canım iyi dileklerine çok teşekkür ediyorum evet kızımın düğününü yaptım çok güzel oldu ama çok zormuş kız vermek yine sevdine verdim oda mutlu bende mutluyum rabbim herkese nasıp etsin bu arada sanaada iyi tatiller canım görüşmek uzere sevgilerimi bırakıyorum

  2. >SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ 1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL……………………………………………………………………………………………………………SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008–14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2” BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUMZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……SEVİL

  3. >Selam arkadaşım yokluğumda blogumu ziyaretiniz ve mesajlarınız için çok teşekkür ediyorum.Gönlünüzce bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle 30 ağustos zafer bayramınızı kutluyor hayırlı geceler diliyorum..

  4. >canım ablam..geldim bende..cuma gecesi eve ulaştık..iki gündür evde iş görüyorum..bugünde beş kg börülceyi domatesle kavruklayıp dolaba attım..çok oyaladı beni.sende yoksun gönlünce gez dolaş sağlıcakla git ve gel ablam..hayırlı ramazanlar dilerim kocaman sevgiler.

  5. >Sevgili dostlar,aranızda olmadığımda blogumu yanlız bırakmayıp, ziyaretime geldiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız. Ve ben hepinizi çok seviyorum.Sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

