>Mozaik pasta

>

Büyük kızımın hayatta en sevdiği şey çikolata. Tatlılarda illa ki, çikolatalı tat. Ama mozaik pasta hayatının vazgeçilmezi..Şimdiye kadar o kadar çok mozaik pasta tarifi denedim ki.Her seferin de kızım güzel deyip yedi.Ta ki sofraozlemi.blogspot.com/ da ki arkadaşın yaptığını deneyene kadar.O kadar çok sevdi ki,başka hiçbir tarifi denememe izin vermiyor.Üzgün olduğunda kızımı mutlu etmenin tek yolu mozaik pastadan geçiyor.Geçenlerde yaptığımı iş yerine götürmüş ve arkadaşı çok beğenmiş.Evde yapmak istemiş ve tarifi almak için bloguma girdiğinde bulamamış.Bana çok kızmış o nedenle ben de bugün bunu yayımlamak istedim.Nazlı’cım istediğin oldu mu? Kuzucum afiyet olsun.
Malzemeler
125 gr. margarin
5 yemek kaşığı toz şeker
½ su bardağı süt
1 paket petibör
1 paket yulaflı bisküvi
1 kaşık damla çikolata
1 paket kakao
Bir tutam sevgi

Yapılışı
Margarini tencerede eritin.
Süt ilave edin. Şeker ve kakaoyu da ekleyin. Birbirine iyice yedirin.
Bisküvileri ufak ufak kırın ve pişirdiğiniz sosa katın.
Yağlı kağıt serilmiş tepsiye hazırladığınız karışımı yayın.
Buzdolabında dinlendirin.
İstediğiniz kalıpla kesin.
Afiyet olsun.

20 thoughts on “>Mozaik pasta

  1. >canım pek güzel olmuş ellerine sağlık ne kadar zarif şekil vermişsin.sunum müthiş.bannerdeki kızlarının resmimi canımcım?öpüyorum sevgilerimle…

  2. >Canım,güzel yorumun için teşekkür ederim.Onlar iki kardeşimin çocukları.Hayatımın anlamı.Yaşama gayem.Büyümelerine katkım olduğu için benim için çok özeller.Kızlarımı büyütürken çalıştığım için açığımı onlarla kapattım.Sevgiyle kal,çalışkan kızım.

  3. >Hüzün bir yıldız kadar uzak,mutluluk göz bebeğin kadar yakın olsun,umutların gerçek,gerçek mutlulukların sonsuz olsun.İyi haftalar:)

  4. >bulbulcum, harika gorunuyor , olsa da yesek :) deniyeyim bir belki beceririm yapmayi di mi :) ayrica benim yoklugumda okuyucularin cogalmis, arkadasliklari pekismis , cok guzel bir sey bu internet :) peki artik annemin icli koftesinin bir de kombesinin tarifini vermenin zamani geldi mi?? :) ozledim bir de…

  5. >Gül müsün kardeşim, elin gülsüz de olur.Gönlün gülleşmişse, o yeter bana.Geldiğin yer gülüyorsaSeni gören gönül eğerGülistana dönüyorsaNe mutlu sana…Sen gül olmuşsan, gülden sana ne?Bırak o kalsın dalındaÜstelik gülleşmiş gönlün dikeni de yoktur.Ne batar, ne kanatır,Hep cana can katarHep mutluluk ve huzur sunar.. ellerine sağlık arkadaşım çok güzel ve değişik bir tat yüreğine sağlık

Bir Cevap Yazın

