>Havlu kenarı dantelleri

>


Havlu kenarı dantelleri ile ilgili etkinliği görünce kızlarımın çeyizi için yapılmış olanları sandıktan çıkarttım. Verilen bunca emeğe rağmen acaba kullanacaklar mı? Hiç bilmiyorum. Ama adet yerini bulsun. Olmazsa kendimi suçlu hissederim diye yaptım. Bakalım ilerde göreceğiz. Eğer yapmak isterseniz, resmin ortasını tıklarsanız yeterince büyüyor. Modelini alabilirsiniz.
http://boncukdevrim.blogcu.com/ ‘un açtığı “havlu kenarı dantelleri” etkinliğine yukarıdaki iki havlu kenarı ile katılmak istedim.
Etkinlik çalışmalarında boncukdevrim’e kolaylıklar diliyorum.

4 thoughts on “>Havlu kenarı dantelleri

Bir Cevap Yazın

